دودمان ها
7 / 6 / 1390برچسب:,

 

دودمان یعنی اصل و نصب . می خواهم در این مطلب راجع جنگی بگویم که شاید الآن شروع شده باشد و قرار است تا چند سال آینده به طور جدی تری پیگری می شود ؛ آن هم جنگ بین دودمان هاست . این رازی است که شاید خیلی ها ندانند ، بهتر بگویم ؛ جنگ آخر الزمان با دودمان سروکار دارد ؛ اما دودمان چی کسانی اند ؟

می دانید ازدواج با محارم در مصر باستان و در خاندان سلطنتی رواج داشت ؛ مادران با پسران و پسران با خواهرها ازدواج می کردند . چرا ؟ تا ثروت و قدرت درون خانواده نگه داشته شود ، حکومت سلطنتی بریتانیا نیز مانند فرعونیان تاریخ طولانی از ازدواج با محارم خود داشتند . می دانستید فرعون ها جدِّ خانواده سلطنتی است که امروزه در اروپا می باشد ، اما در زمان مصر آن ها (فرعونیان) ناگهان ناپدید شدند و به اروپا مهاجرت کردند سپس آن دودمان حکومت خود را در امپراتوری روم بنا کرد و مستقر شد این خاندان شروع به گسترش در اروپا نمود ولی وقتی به ازدواج می رسید می بایست از محارم خود همسر می گزیدن ؛ دلیل اینکه ازدواج در خانواده سلطنتی و در خودشان بود این است که آن ها تبهکار و شرور باقی بمانند و کسی از نقشه های شوم آن ها با خبر نشود سپس این دودمان فرمانروایی خود را به بریتانیای کبیر برد ، در جایی که خورشید هیچ وقت غروب نمی کند و آرام آرام حکومت خود را به واشنگتن دی سی گسترش داد و نه تنها به آمریکا بلکه به همه جا انتقال داد . یک خاندان یک دودمان و یک حکومت .  رابطه هایی وجود دارد که مفهوم این خاندان سلطنتی را بهتر بیان می کند :

براک حسین اوباما در 8نسل قبل رابطه عمو زادگی با Cheney دارد ، در یازده نسل قبل رابطه عموزادگی با بوش دارد ؛ لینکن در هفت نسل قبل با جرج بوش رابطه عموزادگی داشت ؛ جرج بوش در نه نسل قبل با جان کری رابطه عموزادگی داشت ؛ اوباما با شش رئیس جمهور رابطه خویشاوندی دور دارد که عبارتند از : جرج هربرت والکر بوش ، جرج والکر بوش ، لیندان جانسون ، جراد فورد ، جیمز مادیسون ، هری ترو من . خانم کلینتون هم با همسر ولیعهد انگلیس رابطه خویشاوندی دارد .

   

این ها همه یک دودمان هستند ؛ دودمان شیطانی فرعونی که در سراسر تاریخ بر این جهان فرمانروایی کردند و می کنند و به آن ها طبقه ممتاز گفته می شود .

می دانید مولف و مؤسس شیطان پرستی مدرن در قرن حاضرچه کسی بود ؟ او عنوان شرورترین و شیطانی ترین مرد قرن 20 به خود اختصاص داده او آلستر کرولیAleister  Crowley)  )بود و جالب اینکه برای باربارا بوش (Barbara Bush)  پدری کرد . این ها همه یک اصل و نصب و دودمان می باشد و همه چیز در آن ها مورثی است ؛ نه تنها پول ، بلکه حکومت هم مورثی است و این شعار است که در غرب آزادی وجود دارد در غرب رئیس جمهور ها حکومت را در خاندان خودشان و در طبقه ممتاز مورثی کردند و از قبل انتخاب شده هستند . من می خواهم بگویم در هر نقطه از جهان چین تا آمریکا ، از شمال تا جنوب دودمان هایی پراکنده شده اند مثل حکومت برتانیا که اجداد آن ها فراعنه بودند و الآن هم یک دودمان اند ولی در شکل وظاهرهای متفاوت .

نتیجه اینکه جنگ آخرالزمان بین دودمان سلطنتی فرعونی و دودمان اهل بیت (به خصوص چهارده معصوم) می باشد


اینم عکس آلیستر کرولی

en.wikipedia.org/wiki/cousin

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: